Populære indlæg

10/04/2018

Storytelling – den ultimative guide

Det her er en komplet guide til, hvordan du gør brug af dramatiske virkemidler, når du fortæller en god historie. Brug den, når du skriver din novelle eller roman. Brug den til film, fortællende journalistik, branding, salg eller anden reklame. Brug den, hvor du satser på Storytelling. ... Øv den og bliv mesterfortæller!
22/10/2014

Aktivt og passivt sprog – ultimativ skriveguide til brugen af verber

Skriv mere dramatisk og nærværende. Brug stærke og handlingsorienterede verber! Indlægget fokuserer på facetter i sproget, der skaber bevægelse i læserens fantasi. Du lærer, hvordan du bruger dine verber, når målet er at skrive en tekst, der både er let tilgængelig og levende.
08/10/2013

E-mail marketing – 38 ideer til historier til dit nyhedsbrev

Hvis du bruger e-mail marketing til mere end hard sell, kender du situationen. Du skal have lavet et nyhedsbrev - måske endda en hel række - men hvad skal du skrive om? Hvad kan du skrive om, som ikke bare reklamerer for dine varer? Her har du 38 ideer til nyhedsbrev-historier. Brug dem i din brainstorm.
28/03/2013

Content Marketing / Linkbuilding i pressearbejdet

STORE VIRKSOMHEDER: Dette indlæg giver et bud på, hvordan du får links fra journalister, der skriver om din virksomhed på medier fra Ekstrabladet til New York Times. Som Content Marketing kan den bruges af både små og store, men specielt store virksomheder bør tænke den ind som et led i pressearbejdet. Det er fremtiden – og jo før I kommer i gang, des bedre bliver resultatet.